Hästtårta.. + frost!

Jag blev tillfrågad att göra en hästtårta nån vecka efter my Little pony tårtan.. ja sa jag innan jag visste att jag skulle göra my Little pony också! det blev en stor suck när jag förstod att de blir två hästar samma månad.. så frågade mamman till tjejen som skulle ha hästtårtan om flickan inte gillade nått mer. jo men frost tycker hon ju om.. men inte ändrade hon sig utan de blev häst OCH frost på samma tårta! hehe typiskt.
men fin blev den å nöjda blev familjen! :)
denna innehåller: ljusa bottnar, jordgubbsmousse, glasskräm, spacklade med vaniljsmörkräm täckt med marsipan dekorerad med marsipan och sugarpaste. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så fin

Svar: tack :)
Marina

2014-11-18 @ 11:23:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0