TÄVLING!! (AVSLUTAD)

Nu har jag en tävling på gång för alla mina underbara bloggläsare och Facebook vänner!
vad är då priset?
jo ni kan vinna en tårta för 5 personer gjord av mig med valfri fyllning och valfritt tema till någon gång i höst!
 
vad ska man göra för att vinna då?
hur enkelt som helst du ska bara svara på följande 3 frågor här i kommentarer och sedan väljer jag den som svarat bäst!
1. Till vem och varför vill du vinna en tårta?
2. Till vilket datum behöver du då denna tårta?
3. vilket tema skulle du välja till tårtan!
 
tävlingen håller på till den sista augusti och vinnaren dras senast den 3 september!
Du har alltså inget att förlora!
 
2 krav så här på slutet:
-du måste kunna hämta tårtan hos mig
- om ni vinner vill jag att ni delar en bild på Facebook med länken till min blogg!
 
så vad väntar ni på??
 
 
Trackback
RSS 2.0