Doptårtor till Calle :)

Jag blev tillfrågad att göra doptårtor till en liten goding vid namn calle, självklart så gör jag det sa jag.
jag undrade hur hon ville att de skulle se ut, som den andra doptårtan jag har gjort sa hon.. lite besviken frågade jag henne om hon inte hade någon annan idé, man vill ju utmana sig själv och prova på nått nytt.
då hittade hon en tårta föreställande en dopklänning med namn och datum på, en sån ville hon ha!
och så fick det bli! familjen blev nöjda och det blev jag med! :)
 
Innehåller: Ljusa bottnar, bananmousse, hallonmousse, limekräm, spacklad med grädde täckt med marsipan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De fina blåa sockerpärlorna hittar ni hos Klaraform :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0