saknad och sorg

igår vid ca tio över elva kommer Annette in i köket och tittar allvarligt på mig och säger att några vill prata med mig. . jag blir orolig, tänker att någon vill skälla på mig, går ut till restaurangen, tittar först mot kassan men ser ingen, Annette säger till mig att titta åt andra hållet och där står mina föräldrar och ser allvarliga ut, lite sorgsna också... går dit och mamma tar lin hand och för mig till en stol och ber mig sitta ner, de säger att de måste säga något viktigt, jag känner att de tåras i mina ögon och en klump samlas i magen, jag vet innerst inne vad de handlar om men det dem sen berättar kommer som en chock.. farmor har gått bort....
de känns inte verkligt.. inte okej.. saknar henne!

Kommentarer
Postat av: ...

<3

2013-01-16 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0