halstabletter och varma drycker!

jaha jäkla hals rent ut sagt! antingen gör de ont eller så kan jag inte prata! ja de var ju väl att de inte kommer samtidigt men ändå, vad håller den på med??
pimplar både te och varm choklad och försöker att trycka i mit halstabletter, bara för att bli av med de onda för en liten stund!
har om en dryg timme drillträningen med mellangruppen, de gör mig inte alls nervös, rösten kanske försvinner helt? funderar på att ta med mig en termos som jag kan smutta på så halsen håller sig i skick!

för övrigt så har jag skickat en liten "jobbansökan".. hoppas de går bra, jag lär ju inte få reda på de så snart, då jobbet jag har sökt egentligen inte finns än,, en ska gå i pension nästa år så jag är ute i god tid för att eventuellt ha en chans! jag blir grymt nervös över det också! längtar efter ett fast jobb, inte bara ett jobb utan ett jag trivs med också, något jag kan göra i några år och känna mig trygg!
jag håller tummarna! borde kanske skrivit att jag inte planerar att skaffa barn än på några år, då vissa inte vill anställa yngre tjejer med pojkvän då dem kan få för sig att bli gravida och ta mammaledigt! men ja de skrev jag inte i alla fall! ^^ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0