fick sovmorgon!

jobbat med Gulle i helgen, så igår kom vi överens om att jag fick börja åtta idag istället för sju, de var riktigt skönt att få lite sovmorgon! slippa skynda till jobbet tidigt, kunde ta de lugnt och andas lite innan man ska iväg! underbart, tur är ju de att man har lite flex!
efter imorgon har man jobbar 14 dagar i sträck, om man räknar med de två dagarna i kyrkan, och jag räknar det som jobb i alla fall!
när jag kom hem blev de smörgås-kvällsmat, med massa sorters bröd och massa sorters pålägg då man tömde kylskåpet lite! efter de blev de en promenad i regnet, och när vi kom hem blev de smoothies! mums! men mättande som sjutton!
imorgon är de som sagt jobb igen, de blir nog bra! sen är jag ledig i två dagar, gött!! frivillig ledighet äntligen!
nej nu duschen! hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0