blodsockerfall eller koffeinkick?

ja då var de helg igen och arbete! jag och gulle har haft de ganska kul idag på jobbet,, dock runt frukost så drack jag lite kaffe vilket jag inte har gjort sen i december! jätte gott! men i alla fall, helt plötsligt blev jag helt skakis och yr, mådde jätte dåligt, trodde jag hade fått världens koffeinkick! detta höll på fram till lunch, så efter lunch mådde jag fortfarande dåligt.. så eftersom man jobbar i köket på ett sjukhus så ringde jag till akuten och berättade att jag är i tjänst och känner mig dålig och ville göra ett blodsockertest, jaja kom du sa dem och direkt när jag kom upp dit fick jag hjälp! jo då blodsockret var ganska lågt, så dem sa åt mig att dricka lite söt saft och senare på eftermiddagen blev de bättre!
men suck! de var läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0