5 januari

en helt okej dag, dock vaknade jag vid sju trots att jag var ledig idag, blev upp på toa sen snyta sig och försöka med lite nässpray för att kunna andas medans man försökte somna om! gick inge vidare så drog mig upp, på med morgonrocken och degade vid tvn en stund, lagade mat, å sen vid tolv var de iväg med mamma, på onsdag nästa vecka vet jag lite mer om mitt liv, vi får väl se hur detta slutar!
har för övrigt bakat en kaka idag, recept kommer upp senare och gjort en sminkning, har blivit duktig på de på senaste tiden, men upptäckt att jag har massa grejer jag måste slänga som e för gammalt, får rensa de lagom te när jag eventuellt flyttar någon gång!
nu väntar jag på min johan då han kommer ikväll eftersom han är ledig imorgon, själv jobbar jag hela helgen, men vad ska man göra åt de, man får ju betalt i alla fall, pengar är bra om man vill flytta ^^
nej hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0