27 januari

sitter och funderar över vad jag vill skriva, vill skriva massvis, men det blir nog riktigt rörigt och ingen kommer orka läsa igenom alltihop! okej, det är väl inte så många som läser denna stackars bloggen ändå.. men ja! jag behöver ju inte plåga någon för de!

jag ahr en stor rädsla för framtiden.. men samtidigt så känns de galet bra, längtar verkligen till nästa helg då vi börjar flytta, känns otroligt roligt! men samtidigt är jag rädd, detta är nytt och galet och helt oförutsägbart! känns skit konstigt verkligen, hade någon sagt till mig när jag tog studenten att det kommer vara så här i januari.. då hade jag skrattat och sagt, ja visst säkert! men nu händer det faktiskt helt otroligt!

för övrigt, så är man väl lite rädd för vad folk ska säga.. dem kommer väl säga nått i stil med: vad håller du på med? vad kommer pengarna ifrån? är de mamma som hjälpt dig nu?
men nu är de så här, att detta känns faktiskt jäkligt bra, så att ni kanske tror att jag e dum i huvudet skiter jag i, pengarna ja jag har inte rånat någon om ni tror de! det kallas att spara!! och ja visst har mamma stöttat och hjälpt mig precis som en mamma ska, och jag har tur som har den mamman jag har! fått många komplimanger av bankkvinnan, känns skönt verkligen, och till dem som har tyckt att detta är roligt och bara stöttat och uppmuntrat, tack så jävla mycket, det är under sånna här tider i livet man vet vilka som är ens vänner!

just nu sitter jag och väntar på johan, han kommer snart och kommer vara här i helgen, trots att jag jobbar i helgen! jag ska snart gå å duscha för börjar sju imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0