24 januari

dagen innan löning, fast jag som är landstings- och kommunanställd får ju mina pengar den 27:e synd om mig! men de e okej ändå! jag har inte gjort så mycket idag, jobbat lite å så, men annars tagit de lugnt, börjat pilla lite i skrubben med flyttstädning! men blev inte mycket gjort då jag kom fram te att de blir svårt då jag måste tömma lite först!
i veckan händer följande:
imorgon, jobba en sväng, å sen hem å äta, sen jobba en runda till, sen börjar drillen på kvällen, då får vi se hur många av flickorna som är kvar, jag har en föraning om att de blir färre,
torsdag, jobba en stund, sen hem å äta mat, sen möte på banken, sedan vidare till kyrkan för att prata med mia, och sen börjar juniorerna! många terminsstarer!
fredag, jobba hela dagen, 6-8 8.45-17 så jag lär ju vara trött, sen lördag och söndag blir de jobb jobb 7-17.
så ser veckan ut, men de ska gå bra tror jag!
nästa vecka börjar flytten på riktigt, roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0