19 januari

månaden närmar sig sitt slut och flytten kommer allt närmare nutid!
jag letar soffan och dubbelsäng till vettigt pris, jag vill ju ha en svart eller grå hörnsoffa och en minst 180x200 dubbelsäng, de e inte lätt att hitta sånt för lågt pris!
för övrigt så ser jag fram emot att inreda och dekorera alla rum och ytor! så det verkligen blir rätt för oss! de ska bli hemma liksom! jag ska ju trots allt bo där :O
jaja dagen på jobbet har varit rolig, massa skrattande och prat om mikael persbrandt, tydligen tycker dem att han e snygg ^^
imorgon blir de jobb, å sen hem å äta en till nästa jobb, sen åka te halmstad till min älskling! kanske blir sista helgen där innan vi ska flytta!
ha de gött, jag ska föröska skriva när jag kommer fram te johan imorgon! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0