17 januari

Tänkte bara berätta att jag ska flytta, jag och johan ska flytta ihop snart! och vi har hittat rätt ställe och flytten går i februari, känns helt galet! de är de jag smusslat med.. bilder och mer information får ni sen, men nu vet ni i alla fall!
man blir typ någon sorts donationsfond när man säger att man ska flytta, alla vill ge en saker, rätt roligt hur folk vill hjälpa till känns skönt att veta att det finns :) till och med en jag inte alls trodde skulle säga sånt har sagt att hon gärna hjälper till, helt otroligt :) ett pluspoäng till mänskligheten!

för övrigt har dagen varit bra, varit bara ledig, skönt verkligen vill jag säga! imorgon ska jag jobba på för- och eftermiddagen och mitt emellan jobben ska jag hjälpa farmor med tvätten och gardiner,

nej hej svejs snart duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0