Julkalender 2012 #24

 
När alla ljusen brinner
då blir det jättekul
med klapparna och tomtarna
som önskar oss GOD JUL!
 
 
Detta är sista luckan i min kära julkalender, det har varit roligt att försöka hitta på något till varje lucka och för en gångs skull har jag ju varit ganska aktiv också, ska försöka fortsätta vara aktiv i fortsättningen också utan luckorna!
Det är julafton idag och de känns riktigt bra! har redan öppnat presenter, dem som låg i min julstrumpa(och tydligen under sängen) jag fick två på morgonen av Johan eftersom att jag har namnsdag idag! (ja mitt mellannamn är eva^^)
 
 
 
 
 
 
 
jag ska avsluta med, att jag hoppas att ni gillat min julkalender, ni få som läser bloggen! och hoppas ni fortsätter läsa även i fortsättningen!
Till sist: EN RIKTIGT GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN LITETKEX!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0