resan till götet!

jo men visst var de trevligt! vi åkte kålerado 3-4 gånger, skrattade mycket! åt på pizzabuffen riktigt gott! åt ben and jerry glass till lunch och senare på eftermiddag en bit äppelpaj! hanghai är skön att åka pirrar lagom i magen!
jag vann för första gången i mitt liv en stjärnvinst!! 3.75 kg bilar! :O -det blev ungefär en halv gekåspåse!
för övrigt så började det att regna på kvällen, så det blev inneaktiviter och sedan varsin blå vacker poncho!


jag och johan åkte ju inom Lush också! underbara lush säger jag ju bara, kanonbra personal och en underbar butik! så handla det gjorde vi!
Johan köpte rakkrämen prince då han älskar den! jag köpte en födelsedagspresent till mamma, schampot BIG, ångrar att jag inte köpte en sån till mig med! köpte en stor flaska I love jucy schampo då jag har förälskat mig i den också en ny förpackning retread balsam, älskar ju den också! i påsen ligger två badbomper och i den lilla påsen fick jag en badolja på köpet som tydligen ska lukta körsbär!
 
men de var helt klart en trevlig dag! men jobbigt att de blev så sent! var hemma vid två :S hatar att vara hemma så sent, idag är jag helt utslagen, känner mig nästan bakis! fy föe!
nya tag imorgon, då de e jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0