jaha.. då försöker vi ^^

jag tänkte jag skulle skriva ett inlägg nu när jag är ledig och så.. men kom inte på något att skriva om men jag ska försöka i alla fall..

tänkte börja med att efter som jag ändå inte vet vad jag ska skriva, så vill jag slå ett slag för elvispen.. ja alltså vilken fantastisk uppfinning och vad elvispens degkrokar är underskattade egentligen, dem är faktiskt väldigt smidiga!

för övrigt så, kommer ni ihåg surdegen på påse som jag köpte? en limpa hamnade i frysen och tog upp den igår kväll och åt några skivor till lunch idag, vill mest säga att de var godare nu är vad jag kom ihåg, + till surdegsbrödet! :)

jag ska strax in till stan för att dra te kyrkan för att konfirmanderna ska vara där idag och vi ledare tänkte vara lite sociala med dem och pyssla lite grann och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0