lång natt, ingen sömn!

haft ont i magen nästan hela natten så har inte sovit som jag ska, så nu är jag jätte trött, lägger jag mig ner så somnar jag, men ikväll blir de cirkelfys, så då kan man inte gå och lägga sig nu inte!
har försökt öva lite på drillen, så man kan göra ett över bra program till tävlingen, så att man i alla fall inte ser dum ut, vinner gör vi nog inte, men bra kan vi ju se ut i alla fall!
imorgon åker mamma iväg, så då blir jag å pappa hemma själva en vecka, de kommer nog gå bra!

förresten varit på mitt å johans favoritställe, ikea idag, okej kanske inte favorit men vi brukar åka dit när vi inte har något bättre för oss att göra! vi tittade på garderober och bokhyllor, å handlade lite smågrejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0