fibrer och vatten!

min mage fungerar aldrig som jag vill, få ont i den och sådära, så nu ska jag kränga i mig massor med fibrer och dricka duktigt med vatten så kanske min mage gillar mig och börjar fungera som jag vill!
har fyllt en halv liters flasksa med vatten för att ha med mig överallt, då vet jag att jag få i mig vatten!
idag mår jag bättre, lättare att andas och känner smak av saker! positivt positivt!
idag blir de, matdesign och jobba, sen möta upp hanna för att diskutera modevisningen, sedan blir de träning med drillflickorna, har en aning om att de blir mycket att göra idag :) gött!
dags att fylla på min vattenflaska för övrigt! och snyta mig!
ha de gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0