Om sanningen ska fram!

förlåt mig!!!!
okej sorry jag lägger inte upp så mycket inlägg just nu, ne de har blivit lite mer jobb än förväntat! men ska försöka att ta mig i kragen och lägga upp lite mer inlägg!! jag lovar jag ska verkligen försöka! jag ska t.ex visa hur ögonkrämen fungerar som jag köpte från yves rocher!

ikväll har stan kvällsöppet så jag å mor ska ner en sväng, sen blire sova sova!

imorgon är de fredag, då blir det jobba och sen drillträna med amanda, de börja arta sig tycker jag allt, de där drillprogrammet,
sen efter de så får vi se om hjärtat dyker upp!

nästa helg blir de myspys med älskling, ullared och födelsedagsfest roligt :) bättre kan de inte bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0