en anledning!

jag tror att en anledning till att de inte blir så många inlägg är väl att jag inte riktigt vet vad jag ska ha för rubrik.. ne men allvarligt, jag kanske tänkte att jag ska skriva om dagen, vad ska jag ha för rubrik liksom? ne jag är dålig på sånt,
ska för övrigt över te anna snart och snacka lite sen senare i eftermiddag blir de konfirmander, ikväll sen ska jag bara dega tror jag, skönt ju, jag behöver nog de ^^
jag har börjat på en snabbsurdeg igen, borde mata den idag med, får inte glömma de!!

planen var att jobba halvdag idag och halvdag imon för jag fick åtta timmar i städet denna veckan, fick sedan reda på imorse att jag kan jobba så mycket jag vill dessa två dagar.. å så lack jag blir, jaja de blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0