29 november

ja, idag har jag jobbat, i städet, 8-13 inte så länge, men de räckte, sen efter de blev de hem och äta sen en pratstund med anna, alltid trevligt att prata med henne och ibland behöver man ju faktiskt prata med någon,
efter de blev de konfirmander, vi sjung julpsalmer, mysigt!

nu på kvällen har jag hjälpt mamma å hennes kompis och gjort några vårrullar, de började med att jag tittade på och sen täntke jag att jag kan ju lika gärna hjälpa till.

nu ska jag gå å duscha, för att sedan gå och lägga sig i sängen, ska väl prata lite i telefon med johan och sen blir de sova, behöver min skönhetssömn, börjar halv åtta imorgon, men de kommer gå bra. värre nästa vecka då börjar jag halv sju måndag och tisdag, usch fruktansvärt^^

sitter och lyssnar på gamla låtar som jag har på datorn, roligt, var ju jätte länge sen, underbart ändå. känslan av förr i tiden blandat med nutidens lycka, fint :)
dock vissa låtar förstår jag inte hur jag kunde lyssna på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0