slappdag

sitter i soffan i bara nattlinne, med min älskling, idag ska vi fan bara dega!  . . . och typ handla också :)
men annars ska vi bara dega. . . laga mat behöver vi fan nog göra med :P
men ja som sagt annars ska vi fan bara dega hela dagen . . . . ehm. . tror vi skulle köpa skor med ^^
men ja, annars bara dega!!!!!
för övrigt, ska vi titta på film . . . DET ÄR ATT DEGA! :D
och tydligen vill johan lära mig ett jäkla tv-spel . . inget dega där inte ^^'
vi kanske ska inom hemmakväll också och se om dem har en film . . den jag skrev om igår, 2.37
nej vafan ser inte ut att bli något dega här inte!!
dags att lägga ner detta inlägget, inge logik någonstans!


jag skrev ju ett i alla fall :D !!


hade gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0