framtiden - läskigt! igen :O

hej, ehm, johan har precis åkt hem, de suger så otroligt, saknar honom redan!
har haft mycket framtidstankar idag, både att de e jobbigt men också att de e jobbigt att de inte e framtid imorgon! jag vill börja mitt liv, samtidigt som jag inte vill sluta de andra livet typ,
asså jag lämnar ju min stad, mina kompisar, mina fritidssysselsättningar, mitt liv för att flytta och starta ett liv med johan, jobbar, leva, allting och saker blir nytt, och allt blir jobbigt liksom, när man inte riktigt vet! jag behöver ju jobb, och vi behöver lägenhet och allting! känns overkligt på något vis allting, inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle planera ett liv med min pojkvän, trodde ju jag skulle planera ensam, mitt ensamma liv, helt .. ensam :O
men så blev de inte, jag planerar ett liv med den underbaraste mannen som finns, med kärleken i mitt liv, och allting känns så otroligt rätt! jag vill ha de så här, jag vill inte sluta ha de så här, jag är lycklig med honomm, vill aldrig aldrig någonsin förlora honom!
jag gråter och äter glass.. de e något fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0