blöta fötter

har ganska blöta fötter nu då, de började ju självklart regna när jag skulle gå hem, så jag stack en en runda på gallerian, hittade koftan på lindex jag ville ha, och självklart köpte jag ju den, när jag väl kom ut ur gallerina, så hade de slutat regna, skönt de i alla fall!
köpte springform och en grej te, typ ett litet kitt med två sorters minislickepotter och en mni bakpensel, gulligt, å den lilla smala slickepotten e apbra te burkar :)
hittade inget te liam dock, ska kolla på något i tyskland,
förresten de luktar fortfarande bulle i lägenheten, mmm mums! :D
sitter just nu och lyssnar på veronica maggio åter igen, jag gillar verkligen henne hon e as grym ju, vill ha hennes skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0