apoteket info!

hade en trevlig konversation med johan alldeles nyss, vi satt å tittade på varning för barn, och så var de en liten flicka som sa till folk att hon skulle köpa en present till sin kompis mamma och letade därför efter en elektronikaffär, jo det ligger ju en där.. säger folk, ja hon skulle ha en vibrator sa hon, och personen hon pratar med blir helt chockad,
så frågade johan mig vad jag hade sagt om någon frågade mig, jo de finns på apoteket sa jag,
han blev jätte chockad, VA! finns sånt på apoteket, ja sa jag de e sant, nejnej sa han
så sökte jag på apoteket på google, fick upp deras webshop och hittade precis det jag sa finns på apoteket, sexleksaker, nu jäklar trodde han mig,
däremot visste jag faktiskt inte att apoteket hade sin egen webplats, men de visste ju tydligen johan,
så dagen apoteket info: apoteket har sin egen webplats och de säljer sexleksaker :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man hem sexleksakerna i diskreta lådor ocksååå?

2011-05-28 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0