hemma idag

stannade hemma från skolan idag för man hade ju feber och kände sig allmänt kass,
tänker på studentfesten på torsdag, jag vill gärna gå men som det ser ut nu kan det bli svårt, hoppas jag mår bättre redan imorgon dock, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag har riktigt svårt för att vara sjuk och hemma från skolan, jag vill gärna gå dit och göra det jag ska liksom,
usch huvudet värker som attans, när jag hostar håller jag runt huvudet för de känns som om det ska gå i tusen bitar, fy, har säkert fått mer feber, det ville jag inte ha, som sagt så hoppas jag att skiten har gått över tills imorgon, och definitivt tills på torsdag, och på fredag för då ska man till älskling över helgen, och jag vill inte vara förkyld denna helgen också,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0