dålig update!

jo ja jag vet att jag itne skrev något igår.. sorry!
ville bara ta de lugnt och slippa datorn för en dag,
jag och johan vaknade och myste sen blev de frukost och en färd till ikea, vi köpte inget men lika glada var vi för de, efter ikea var de av te syster, lämnade av hennes vantar och en låda macarons och drack lite kaffe,
sedan hem och åt lunch och sedan vidare till bror, lämnade av en låda kladdkaka och drack lite kaffe där, två koppar gratis kaffe, de kallar man en lyckad dag! att magen vill hoppa ut och dö för en kopp för mycket kaffe, det är ju en annan historia :D

idag tror jag inte de kommer hända så mycket, vi får väl se vad vi hittar på, älskling åker ju i eftermiddag, tråkigt tråkigt! man får göra de bästa av dagen!

Kommentarer
Postat av: emme

"två koppar gratis kaffe, de kallar man en lyckad dag! att magen vill hoppa ut och dö för en kopp för mycket kaffe, det är ju en annan historia :D"

haha, klockrent. Att magen ville hoppa ut var nog för o pussa dig på munnen o säga tack och inget annat ;)

2011-03-20 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0