Hemma ifrån tyskland

då var man hemma från lilla byn ernst och moseldalen, har haft en ganska trevlig vecka iväg trots att jag lyckades bli förkyld,
sista kvällen med tess, mys, ingrid, frida och joel var helt klart bäst på hela resan man kändes sig så välkommen, många goda skratt och trevliga samtal, tack så mycket till er!
har fått me mig lite trevliga saker hem, bland annat två tröjor, de minst roliga jag fick med mig var ju självklart förkylningen, men de går la över till slut, men att sitta och hosta slem är ju inte inte skit kul precis?
tråkigt bara att de ska bli så satans fint väder idag, hade velat ligga ute i solen och få lite färg te balen men ska man verkligen göra de när man e sjuk??
jaja i alla fall, jag ska försöka ta mig ner te stan idag för att hitta en bra bh till min balklänning, som för övrigt snart är färdig, mamma är så jävla duktig!!! bild kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0