ahaha hoppsan eller?

ännu en gång har jag lyckats.. jag ahr ju inte uppdaterat alls mycket, duktig jag är!
jaja jag ska försöka skriva lite innan jag börjar jobba ikväll, börjar ju vid fyra slutar nio, idag går man ju kvällen!
ska sätta mig och göra lite fler donuts, både öronhängen och halsband, ska även försöka fixa så jag kan göra ringar måste först besöka panduro när jag är ledig?? vadå ledig jag e väl aldrig ledig? nej känns inte som de

jag och johan har bokat resan till kroatien nu, den 8:e juli mitt i natten bär det av, fy fö vad skönt de ska bli att åka iväg en veckan med älsklingen, bara han och jag, de behöver vi!

jag har försökt att söka massa jobb i halmstad men de går ju tyvärr sådär, hoppas de löser sig i alla fall! jag känner att det är ju dit jag vill, så vi får hoppas att det blir så också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0