9 juni

haft en ganska bra dag, så fort jag och tess kom till skolan så frågade matts oss om vi ville hjälpa mattanterna att göra tårtorna till ettorna eftersom dem slutade idag, och självklart gjorde hellre det än att fortsätta städa så de var roligt, hade strött skivade jordgubbar över tårtorna så händerna luktade jordgubbe jätte länge,
när jag väl kom hem så mådde jag inge bra, hade huvudvärk å så så jag la mig å vila i en och en halv timme, skönt ju!
har gjort ett hlasbandssmycke i lera också, jag lägger ut en bild imorgon när den stelnat, :)

snart studenten, känns häftigt på något vis, konstigt liksom, när hanna tog studenten tittade jag på henne och undrade liksom hur de kändes och vad hon tänkte!

nej nu ska jag gå å duscha sen sova, för imorgon ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0