uppdatering!

ja då var de dags för en daglig uppdatering^^
vaknade runt nio idag.. eller ja jag gick väl upp då i alla fall,
drack en halv aktivia och pallrade mig ut och gå mina dagliga runda, när jag väl kom hem lagom varm och svettig så ringer min brors sambo och behöver hjälp med att få igång bilen så fick köra dit och hjälpa till genom att bidra med lite batteri ^^ efter det blev de att köra och köpa lite grejer på maxi och sen vidare hem, har lyckats laga lite mat och äta lite, satt igång en maskin tvätt och en maskin disk, börjar jobba om 40 minuter, känns ju ändå som en riktigt lyckad morgon! det ända som kunde varit bättre skulle vara att internetet var lite snabbare, men man kan ju inte få allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0