bokat tid hos läkaren!

ringde te doktorn för att boka en tid, eftersom lilla jag har varit förkyld sen... öhm februari!? e de normalt? nej kanske inte!

försöker för övrigt att stava ordentligt idag, för att hanna sitter jämte mig och påpekar som vanligt min vackra stavning eftersom jag alltid skrver för fort! ^^

är ledig i två dagar nu, sen jobba lördag, söndag, ledig måndag sen jobb hela veckan, ledig söndag, ojojoj jag kommer dö :D
i övrigt så har dagen varit bra, fan vad jag å en på jobbet har garvat idag, små fnittriga tjejer ^^ och så hjälper de inte att gubben man hjälper och fnittrar, då kan man inte riktigt hålla masken!

försökte få ihop ringen jag håller på med men den vill ju fan inte fastna, måste skaffa bättre lim! japp dags att slösa mer pengar på smyckena jag inte tjänat några pengar på ännu! helskotta! jag kommer bli ruinerad på denna hobbyn! jag brukar ju vara sån som har många hobbys men slutar bry mig efter ett tag, detta har ju ändå hållt i sig ett tag :D och har snart tjänat 70 kr på ett halsband, fan närmare plus nu då.. ligger ju inte alls back med 500 kr >.<

te växjö imon shoppa och gå på bio, se nya HP filmen de e trevligt, in på new yorker och handla massa, borde egentligen in på panduro.. nej vänta lite.. borde borde jag inte! men vill, vill jag :D

fick precis beröm över att jag stavar bra idag, mohahaha, inget klagomål idag i alla fall! de e då de e dags att sluta skriva :D

ha de gött! bbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0