dance dance

med hög musik dansar jag runt i lägenheten i min ensamhet, ska nog inte ner på stan idag även om jag e grymt shoppingsugen, ska försöka göra dem sista essäena, sen e de bara två uppgifter kvar som jag hoppas jag kan strunta i,

imorgon är de trettondagen, då blir de julfest i kyrkan som vanligt, synd när johan e ledig men de löser väl sig, ska vara där vid nio, suck tidigt men vi brukar vara bra på att gå upp tidigt så de blir väl inga problem, köra senast åtta i alla fall.

ikväll blir de troligen kyckling, gott gott! gör jag något värt att skriva ner så kommer de ut på bloggen!

hm kanske ska ner å köpa rhinestones te naglarna, hm.. attans jag som tänkte stanna hemma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0