9 januari

vaknade, låg och pratade med johan en stund, höll om varandra länge, sen blev det att åka hem för att te kyrkan på ledarträff och sen hem en runda för att byta kläder och sen hjälpa till på nyårskonserten.
nu är man hemma, allstå hemma-hemma inte hos johan-hemma längre,
de är jobbigt att säga hejdå, men de måste man ju göra det med.
konserten var väl trevligt, lyssnade på två som pratade om livet, på ett liksom seriöst sätt, hur saker är och så där, skönt att lyssna på sånt, för man blir nerdragen på jorden lite liksom, man får lite perspektiv,

på tisdag börjar skolan igen, då är det första dagen på första veckan på första månaden på sista terminen på gymnasiet, livet börjar bli riktigt galet känns det som!

jag drömmer mig bort lite mot framtiden, och för en gångs skull så ser den inte så läskig ut längre, när jag ser mig själv där så ler jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0