i skolan igen

sitter i skolan, de e tydligen februari då da, den månaden jag inte såg fram emot alls! nu börjar skiten, de där jobbiga som har varit jobbigt så länge, jag kommer sakna dig massor hjärtat, vi ses till helgen i alla fall, sen blir de lång tid tills vi ses nästa gång, inte roligt alls!

har rättat projektrapporten för sista gången, nu ska den bara lämnas in, få se vad jag ska göra ikväll.. borde göra historia, men ser ut som om jag måste följa med tess te roddys för att lära mig hur man gör med brödet, så att jag kan börja jobba extra där så man får ihop lite pengar, vet faktiskt inte om jag orkar egentligen, hon säger att jag helst ska vara med hela veckan å lära mig, helgen också, nej jag tänker verkligen inte stanna hemma i helgen för en sån sak! glöm de, jag klarar inte av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0