4 december

andra advent idag, helt sjukt vad tiden går fort! 20 dagar kvar till julafton! och för den delen fortfarande ingen snö :O
frågan är ju då om snön kommer över huvudtaget, och om den kommer, kommer den att stanna till typ maj då?
jag hoppas den kommer veckan innan jul och sen försvinner i januari!

i vilket fall som helst, tillbaka till dagen som varit, jag och johan har bara degat hela dagen, jätte skönt, han har hjälpt mig med några praliner och så har vi hjälpt farmor att ta ner hennes brandlarm som var tvungen att bytas batteri på. nu precis åkte johan hem och det är lika jobbigt som vanligt! längtar tills vi bor ihop då man slipper sakna jämt!

jag ska snart och träna, de e cirkelfys som gäller, fy fan vad det är awesome gillar de hårt!
imorgon börjar jag jobba vid halv sju till halv fyra, så lång dag imorgon verkligen! samma är det på tisdag, onsdag börjar jag halv åtta så inte så farligt tidigt då!

jag har några julklappar kvar att köpa så måste ta tag i mig själv och ner på stan, men orkar inte eller hinner inte, känns sådär att gå ner på stan när man slutar runt 4 varje dag och allt stänger vid 6, visst hinner man de, men man är ju bra trött så man får nog inte mycket gjort vid den tiden! ska nog göra de på onsdag dock! de blir nog bra!
sen nästa helg blir de halmstad, saknar halmstad nu, de var bra länge sen sist, måste tanka bilen i veckan med så jag kommer dit.
en dag skulle ju jag och tess till växjö för att umgås en dag, vi skulle shoppa lite julklappar och sådär, äta på subway med, gotti gott!
jaja ne, ska snart byta om för att åka å träna!
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0