31 december

det är något jag undrat ett tag.. varför säger man gott nytt år flera dagar innan nyår? asså.. typ på jobbet säger man ju gott nytt år te dem kan inte kommer träffa förrän i januari igen.. men borde man inte säga gott nytt år när man ses istället?? man menar väl typ yay det är ett nytt år hoppas ditt nya år blir bra.. och det är ju inget nytt år ännu?? borde man inte säga det imorgon den 1 januari, gott nytt år, nej nej för då säger man ju god fortsättning, men hallå? vill bara påpeka att detta är lite konstigt!
för övrigt ska jag skriva nyårsinlägget senare ikväll, känns bra, ska snart göra klart tre smörgåstårtor som är beställda tills idag, trevligt!
johan är här hos mig med, han kom hit igårkväll, då jag stod i full gång med att lägga smörgåstårtor och göra tacopaj samtidigt! de var mycket att göra men klart blev de! inte dåligt alls! man är ju kvinna och kan göra många saker smtidigt ;) tack te pappa som hjälpte till med disken :)
jaja jag ska snart göra klart smärgåstårtorna, dem ska bara få tina lite, dem frös lite grann över natten för jag hade dem på alltanen eftersom jag inte har tillräckligt stort kylskåp! attans! hoppas de blir bra ändå!! ^^ jäkla konstigt väder! först kallt, sen varmt sen kallt sen massa plusgrader sen minusgrader, vad fan! bestäm dig då!! är de vinter eller inte????
jaja skit samma, jorden går ju under nästa år ;) see u in heaven!

Kommentarer
Postat av: Emil J

Gott slut är ett bra uttryck tycker jag. Annars kan man ju önska folk god jul eftersom julhelgen slutar med nyårsdagen :) Men jg håller med dig, gott nytt önskar man när det är ett nytt år.

2011-12-31 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0