12 december

idag har jag mått sådär, hade ont i magen imorse jätte ont i mellangärdet, fy, men de gick över senare!
för övrigt var jag på röntgen idag, lustigt kändes de, skönt att de gick snabbt! vi får väl se hur de går!
efter jobbet så var de en snabb vända ner te stan för att ordna en grej sen hem och äta, jag slutade ju tolv idag, sen var jag nere å handlade en runda till, nu är jag nästan klar med alla julklappar, bara några detaljer kvar, skönt som fan verkligen, nu ska allt bara slås in sen är de klart :) jul nästa vecka ju! härligt, för då kan jag mysa med min pojke lite längre, jobbigt att vara ifrån varandra så mycket!

nu till helgen blir de jobba och på fredagen blir de julbord vid 18.00 fruktansvärt när man jobbar till fem ^^ hem och byta kläder jätte fort verkligen! men de kommer nog gå bra, synd bara att man kommer ha värsta dåliga hårdagen ^^

ne borde gå å fixa lite grejer som måste göras, har praliner att lägg i förpackningar och gardiner som ska hängas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0