dagen som varit

var på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig, de var pinsamt på något vis att liksom hej jag är arbetslös! men samtidigt känner jag mig duktig som tar tag i det och går dit, har tydligen ett möte där i nästa vecka,

fick provresultat från doktorn, helvete! alla resultaten var normala, och ja de kanske anses konstigt att jag blir arg när resultaten visar att jag är frisk, men jag är ju inte det! jag blir förbannad det är inte normalt att näsan rinner och man är täppt i näsan i över ett halvår och när man får nässpray mot allergi, så hjälper de, är man inte allergisk då? tydligen inte enligt provsvaren!

har också börjar på nya smycken, dem kommer upp i slutet av veckan förhoppningsvis :)

har satt prislappar på några av kläderna till loppisen och ordnat kläderna i högar så jag vet vilket som kostar vad!

de har ändå varit en ganska givande dag må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0