update

är trött, seg, saknar johan, usch så jobbig jag är, men ja detta e min blogg jag skriver vad jag vill, och ska jag skriva om mitt liv så kommer de att stå att jag saknar honom!

har stått på maxi idag med tess å delat ut kyckling risotto och chokladbollar för att göra reklam för våran kokbok, sålde bara två och en beställde en, herregud så kass, men dem gillade tydligen risotton! jaha :O

har gjort en sminkning idag, den kommer upp imorgon troligen, hoppas jag hittar andra som vill vara mina sminkdockor, de hade varit kul! har några tankar i huvudet på några sminkningar,
she-devil
mermaid
clown/docka
hjälte av nått slag
gamling


ja de var några idéer, säg gärna te om nån kommer på någon mer idé!

ja ikväll ska jag tydligen te kyrkan på filmkväll med några från ungdomsgruppen, jaha, ja jag måste dit för de e jag som har nyckel! fan jag orkar egentligen inte, vill bara gå och lägga mig och sova! jag e trött som fan jue! suck! orkar inte!
uch jag har inte ätit som jag ska idag föresten, har fan inte varit hungrig, är dock lite törstig nu faktiskt, borde gå ner å dricka lite vatten! ska byta om också så man ser ut som folk ikväll! de e alltid bra att se okej ut när man ska träffa folk ju!

aja vi höres, shit vilket långt inlägg de blev!
ska föresten byta design snart hoppas jag, är trött på den jag har, puss å kram, vi höres senare z3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0