sova?

vaknade imorse, trött som fan, fixade året, maskara, kläder körde te bussen, första lektionen var alkoholhanterings provet, jaha, ja de gick la ganska bra ändå, sen hade vi karaktär terori med johan, sen... inga mer lektioner O_o så de blev en tidigare buss hem, lägga sig på soffan, och vila/sova emellan åt, de var skönt! tittade på slutet av en film jag hade spelat in, och på navy cis jag hyade spelat in, ikväll e de ju mentalist tummarna upp!

imon e de onsdag, de e ju trevligt, då blire köket, och laga vilt! mmm gott! å så yngre drill på kvällen,
sen e de torsdag, då blire återigen i köket men slutar vid två ^^ gött! sen junisarna på kvällen,
å SEN sen jäklar e de fredag, då hoppas jag mamma vill åka te ullared, för jag behöver ny väska, :) göttans me helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0