kass?

vadå jag? jag e inte dålig på att skriva här? nejnej!
.. eller okej då, de e jag nog!
varit i skolan idag i alla fall, haft en helt okej dag, dock varit grymt med trött hela dagen, har till å me fått saker gjorda idag i skolan, känner mig duktig som fan! fisk och skaldjurs test, estetisk verksamhet, religion uppgift, allt de e klart ju, höhö duktiga lilla jag, sen blev de att gå hem (cykeln e trasig) ja föresten, min plattång gick sönder imorse = ledsen, de e fan kass när den går sönder, kunde inte fortsätta platta håret ju :O

imorgon blire klassresa, roligt, först te jönköping sen te götet, kul, jag gillar göteborg. sen hem på torsdagen! hoppas på att de blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0