en ensam dag

tess har varit sjuk idag, så varit grymt ensam i skolan, för som ni kanske vet så snackar dem inte me mig å jag snackar inte så mycke med dem, de finns några som e trevliga, men ja, de har varit en ensam dag,
vaknade i morse å hade ont, kändes som ett hål i bröstet och kom snabbt fram te vad de var, saknaden är enorm! jag saknar honom så de gör ont, vill bara vara i hans famn och gosa in mig i hans tröja, och höra hans hjärta slå, var dock tvungen att gå upp ur sängen, och försöka börja dagen även om viljan inte fanns, sen seg dag har de varit, med prov å sådär, naturkunskapen e fan segast!
nu sitter man här, borde tydligen äta något även om jag inte e hungrig liksom, men men, ska plugga lite också, håller iof på att plugga samtidigt som jag skriver, har ansvarsfull alkoholhanterings prov imorgon!
sitter nu och lyssnar på patrik isaksson, han e ju ganska bra ändå,
ska försöka göra nån sminkning innan praktiken börjar nästa vecka! de kommer bli intressant, jag ser fram emot de, inte bara för man får tillbringa tid med älskling utan för att de kanske blir kul, jag kanske t o m lär mig nått!

nu pratar man med syster i telefon, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0