dålig :O

jaha ja jag e dålig på att skriva här, men men idag har jag varit hos tandläkaren, asså fatta inte varför man ska vara där vid en tid och ändå får vänta i en halvtimme, å sen in i fem minuter sen klart så jävla irriterande,
sen så övningskörde jag med körskola idag, de var mest sanck, hoppas de blir mer köra nästa gång annars blir jag grymt sur! då skiter jag i de! å kör bara hemma >.<
sen så tog man bussen te växjö med tess, jag köpte tre par nya skor från skopunkten, jag ska ta en bild te senare, mycket vackra skor :)
köpte även en tröja å två par vantar :P
sen bussen hem, å tess skulle jobba, fan vi har skrattat jätte mycket idag, haft grymt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0