en? känsla så hemsk

mår ta me fan piss! mår inge bra alls, massa i huvudet just nu, å mår illa, känner mig riktigt sjuk liksom! och har nästan hemlängtan, behöver faktiskt vara hemma ett tag, jag älskar johan, men även jag behöver få vara ensam också, få hinna sakna honom, men just nu när vi bor med varandra, visst hinner vi itne träffa varandra så mycket, men de blir så tätt inpå ändå, de börjar bli lite jobbigt till å me, herregud i need space >.<
å så stressen också.. börjar bli stressjuk, eller vad man ska kalla de, mår illa, är yr, har huvudvärk! osv osv, fuck! orka!
hela helgen har varit cp typ, suck! vet inte vart jag ska börja, vet inte vad jag ska säga, vill bara vara hemma hos mamma å sova bort hela nästa vecka! vill vara sjuk, vill vara liten, vill vara ett barn igen.... *sad face*
time to go cry eller nått, de behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0