är sjuk? eller ne?

skrev de väl i mitt förra inlägg, att jag inte mår någe vidare, de har inte gått över kan jag säga.. tyvärr!
jobbigt de här! å håller på att bli förkyld, har fan huvudvärk eller nått nu, typ yr å grejer, fan!

haft en okej dag dock, gjorde massa kakor på praktiken, var inom buttricks (stavning) på vägen te bussen å köpte en blond peruk, höhö fan vad söt jag blev sen.. tog bussen hem, träffade puffe en kvart, åkte hem, provade peruken, satte upp håret i toffsar, blonda små söta toffsar, var jätte gullig! stack te drillen, hade yngre drillgruppen idag, de gick faktiskt väldigt bra, dem var duktiga, tumme upp!
nu har jag precis ätit mammas mat, fisk, och ska snart duscha å sova, i min egen säng, är då ju hemma, valde att stanna hemma ifrån praktiken imon och fredag, jag mår inge bra! så måste vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Sanne

men om du håller på o bli förkyld så kan ju inte vi träffas ju=(

2010-10-20 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0