näsan bara rinner :O

attans vad näsan rinner, är den inte täppt som fan rinner den istället, de e fan typiskt, funderar över att trycka upp två ob i näsan så kanske de sluta :S
så nu har jag två cottonpads i näsan :O de funkar ju, bomullen suger åt sig allt äckel päckel :O

ne nu har jag varit äcklig en stud och pratat om min näsa, jag kan ju prova berätta om min dag istället?
mamma körde mig te bussen, tess e iväg idag så fick åka själv jue, så ja väl vid bussen får man efter en stund sällskap av puffe, skönt att man slapp stå där ensam, sen kom bussen som ställde sig i fel bussficka^^ konstiga busschaufför, sen väntade han inte in bussen från lagan.. attans, väl i ryssby så stannade inte vid skolan.. aja
i skolan hade man bageri, och i bagerikursen är det bara tvåor plus jag å tess, å eftersom tess itne var där vad jag ensam med tvåorna, hade ganska kul ändå tvåorna är inte så dumma som dem ser ut ;) jag fick jobba med puffe i alla fall, vi gjorde lussekatter, mycket trevligt, vi sprang runt i köket och han skulle slå mig, ella peta på mig med en sked, vi hade riktigt roligt i alla fall, sen fick jag gå å göra ett prov, de gick la hyffsat^^
väl i bussen hem snackade jag med ida hela vägen å sen blev man hämtad av mamma, nu har jag precis ätit och tvättat håret, sitte roch försöker stoppa den rinnande näsan, (attans nu pratar jag om de igen) ska sedan vid tre sätta mig i bussen te halmstad, och ska äta julbordmed johan och hans familj, mycket trevligt om näsan slutar rinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0