lite bättre

jaha fredag idag, skulle haft fest ikväll men nej då! helvetes jävla apa! jag som såg fram emot det!
aja, är ju bättre idag i alla fall, bara huvudvärk som stör och jätte ont i magen emellanåt, men men de går la över, har ätit lite idag i alla fall, de e ju bra!
snart börjar sista veckan av praktiken, snyftigt faktiskt, jag kommer sakna dem på skånskan, och självklart att tillbringa så mycke tid med min älskling, sen blir de mycket att göra varje helg så får se när man har tid att hälsa på honom men hoppas verkligen tiden finns, viljan finns ju i alla fall,
hoppas på att åka te syster en snabb runda på söndag och lämna hennes choklad jag har köpt, hoppas bara att man e återställd tills dess!
ne time to gå och vila,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0