Day 08 – A moment

ett ögonblick... vilket ska man välja... vad jobbigt det blev...
kan berätta om en udda händelse, i början när jag började träffa johan så fick jag aldrig dem vanliga förälskelse känslorna, knäsvag, hjärtklappning osv.. men jag bara visste liksom, jag vavr kär, jag ville inte vara utan honom, när jag sen hade börjat min praktik och jag hade bott hos honom ett tag så hände något, vi blev lite osams typ, inte bråkade men liksom irriterade varandra och jag ville bara hem, efter varit hemma under helgen så skulle han hämta mig igen på söndagen för praktik,  han kom in i huset(han fick en kram ingen puss), vi sa hej, han följde med upp på mitt rum(fortfarande ingen puss), jag var så rädd att känslorna var borta, jag ville inte för jag älskade honom, sen kysste han mig... då, så kände jag det, knäna nästan vek sig under mig, hjärtat bankade så hårt, hela jag blev svag, det var tur att han höll i mig annars hade jag säkert ramlat ihop, de var helt otroligt, som om jag blev kär på nytt, fast mycket mycket starkare på något vis.. som om min kropp ville visa mig att jo du är kär i honom! det ögonblicket, de var helt magiskt, och helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0