omg så segt

de har varit en stressig dag som fan, lagat upp mat till kokboken allt är nästan klart tack och lov (y)
imon ska vi ha restaurang i skolan, har för mig att de var t1 som var bjudna, snälla ni var snälla, jag ska tydligen servera!
sedan på eftermiddagen så blir de junisarna, de e avslutning imon borde ta fram kläderna te de, sen efter junisarna så e de konfaledar möte i stora kyrkan, suck jag kommer att gå in i väggen! känns som om de alltid e nått på gång jag behöver semester! vilket kommer nästa vecka *happy face* men tydligen ska jag dra mig te ett konfa läger, å vara ledare å inte få sova nått *sad face* jag tänker inte, jag upprepar, jag tänker INTE vara sängfösare sista kvällen, inte en fucking chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0