mycket att göra

japp jag har 3000 grejer att fixa typ denna veckan, fan också!
två stycken lappar med frågor som ska svaras på inom dietetiken som ska vara inne på fredag, cirka 60 enkäter kvar att sammanställa, tills på tisdag, har även för mig att vi ska ha prov då men de ska jag kolla upp imorgon,  kokboken ska gärna bli klar snart, 15 enkäter till ska sammanställas inom ett annat ämne, en förbön te konfirmationen på lördag ska bli klar, matteuppgifter ska också vara klara tills på tisdag, skit! detta hinner inte jag med asså,
imon blir de köket + anhörigmiddag, vi börjar 8.15 och slutar runt 22.00 så då kunde vi ta ledigt på torsdag om vi ville, å jag funderar över att göra de för att hinna med alla 3000 grejer jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0